kiss!!!

Wednesday, 9 March 2011

follower ke 1000

peace be upon to u !


nop me la....ini untuk lulu caldina...saya nie masih baru lagi...thanks sebb wat header...and award :D i like it(>_<)....i bukak ni..http://lulu-pages.blogspot.com/2011/03/siapakah-follower-ke-1000-itu.html



nie header....tanpa edit..yang hanya ada mata...

i dapat header baru:D
yang nie header yang lulu wat kan:D..cantik....shuke shuke(>_<)...lulu i gunakan header  yang u wat kan ini...
thanks a lot LULU CALDINA....





meh cini tgok award aku kerana menjadi follower yang ke1000...


sebenarnya terharu..siap ade adward lagi tu....muchu grasias...:)


wah..my 1st award...(^_^)
Lulu caldina.......


tahniah sebab dari beratus ke beribu..:)..
sebenarnya i dah lama BW kat blog u...banyak yang menarik kat blog u....sila bagi tunjuk ajar..i masih baru...n
teruskan berblog yer...:) sekian wasalm...

11 comments:

Farhan Zulhusmi said...

takziah....hehehe...
eh2...bukan2.....tahniah..hehehe

~masithah hanis~ said...

eee..paan nie jahat la...takziah pulak..btw thanks :D

Admiral Hafiz said...

congratz

Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

~masithah hanis~ said...

tq:D

~masithah hanis~ said...

tq:D

Lulu caldina said...

yeah..cuba tukar template bagi macthing dgn header..baru lawa...ngee

Penyair Kalam SukaHati said...

follow mw back ok.

http://sang-pemimpi-tegar.blogspot.com

~masithah hanis~ said...

ok ok lulu:D thanks:D


penyair kalam hati :ok:D
tq

Fuuyooh said...

salam.. waahh.. blog ni dah bertukar wajah.. cantik cantik.. hehe

~masithah hanis~ said...

wasalm fuyoooh:D huhuhhu tq

Fuuyooh said...

salam.. selamat pagi.. hehe.. jom cari kawan baru..

http://fuyohblog.blogspot.com/2011/03/segmen-jom-suai-kenal-nak-cari-member.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...