kiss!!!

Thursday 24 February 2011

girl bila dah gayut



Assalamualaikum

weh...sekarang aku tengah tgok citer cina bodoh..hahaha ting tong la citer nya..sebab borink aku layan la citer ni...citer tentang sorang raja bodoh ade 2 orang gundik...berebut....ish ish...gundik pertama jahat and gundik ke 2 baik..cm ape jer...hahahaha :D

huhu....ape kabar semua..?hari ni aku...x de idea nak tulis entry terbaru...gayut???
hihihi..tiba-tiba aku terfikir....trend gayut mude mudi sekarang...hahaha

aku suke gayut..tak dapat dinafikan..hohoho
sebab aku terfikir pasal gayut ni..aku teringat la kenape kite gayut macam kene pukau..
huyoooo..pukau..ish ish..

cam ni ceritanya..kalau aku gayut aku mesti lupe...bende yang aku pegang.
contohnya:

sebelum gayut 
tengah pegang pen....

selepas beberape jam


aku:wehhh...mane pen aku...!!!!*muke bengang tebaik la

kawan:ko memang....x dapat den nak tolong...

*akibatnye...kene beli pen baru (Y_Y)

citer tu aku x kisah...yang membuatkan aku geli hati...
tepat jam 12 malam..bagi pengguna maxis...super saver sudah semestinya...celcom and sewaktunya sorry la den tak tahu function kat talian berkenaan....:)
bermula la...aksi yang pelbagai...bile perempuan bergayut...


situasi 1....
duk-duk kat tingkap sambil tangan main-main rambut.*lek lu biase jer kot...kalau selalu gayut boleh botak kot..haha

situasi 2
cakap dalam bantal...*hye=_='.....boleh mati kelemasan dalam bantal ish ish(CPR pleszz)

situasi 3
ske baring n kaki letk kt dinding ..*dunia ini seperti aku yang punye..sambil gelak terbahak-bahak sedikit chumil

situasi 4
nomad: berpindah-randah *bilik-atas katil-ruang tamu sampi la ke luar(eh aku kat mane ni ? wa sesat T_T)




bila aku tanye sorang kakak ni...dia kata dia akan jadi camni bila time gayut....:D
situasi 5:ske gentel2 kain*rase cam manjer kot...hahaha....(kain banyak reput sebab selalu kene gentel2)hahaha


serius! saje jer aku tulis entry ni...sebenarnya aku teringat sorang kawan aku..bila time gayut mesti dia wat kuak lentang terbaik la...katil yang kemas terus  cam baru pas kene tsunami...huhuhu
sekian terima kasih

wslm :)

*sekarang aku tengah carik getah rambut mane la aku campak semalam.=_='


1 comment:

khairul amin said...

ish2...mcm2 gaya ye bile gurl gayut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...