kiss!!!

Tuesday, 24 May 2011

al-fatihah.....Bakri ibni bin yahya

‘Assalamu Alaikum Ahlal Bait Warahmatullahi Wabarakatuh. 
Setiap yang bernyawa akan merasakan mati. Hanyasanya disempurnakan pahala kamu pada hari kiamat. Sesungguhnya dalam agama Allah ada pemberi takziah bagi setiap musibah, bagi Allah ada pengganti setiap ada yang binasa, begitu juga menemukan bagi setiap yang hilang. Kepada Allah-lah kamu berpegang dan kepada-Nya mengharap. Sesungguhnya orang yang diberi musibah adalah yang diberi ganjaran pahala.” 


Selepas solat subuh....terus jer online...hmmmmm....terkejut!
 إنا لله وإنا إليه راجعون

arwah..seorang yang periang dan  peramah..walaupun tengah extend sem..boleh kenal diri arwah...dengan sikap yang ramah dan sering bertanya khabar...

time sakit...arwah pernah tanya..kenal dia tak~
pastu aku terus jer jawab ;tak kenal.....
arwah terus tanya kenal tak? (wak ketarik!!)huuuuuuuuuu~ingat video tu..lawak orang nye...

arwah pernah cakap yang dia tak sempat nak panggil gelaran "ayah" kat arwah ayah dia...dia teringin sangat dan arwah rindukan arwah ayahnya...

membuatkan ku rase terkilan...arwah selalu cakap......

nanti boleh la jumpe next sem....study same-same....
.tapi .....
ALLAH lebih sayangkan Arwah..:(


 AL-FATIHAH....ALLAHYARHAM BAKRI IBNI BIN YAHYA....


 
 *arwah time kecik...pernah cakap pic nie chumil sangat...
amik pic ni kat blog arwah....
suke dengar lagu kat blog arwah kat sini yerp ~Bakri~

lagu nie sedih pulak dengar...


~yang pergi biar lah pergi ...kita yang hidup mesti teruskan hidup~


al-fatihah

sekian wasalm:D

1 comment:

~MoNika~ said...

Wak Ketarik ! Ya Allah ! Mesti sedih bila tgk balik lakonan arwah. Dah la dlm tu arwah berlakon accident motor. Tak sgka jd kenyataan :'( Ouh, arwah dah kehilangan ayah rupenye ? baru tau. Allahhhh sedihnyeee :'( Semoga roh arwah ditempatkan dlm kalangan org2 beriman. Ameen~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...