kiss!!!

Sunday 6 February 2011

ST0P!!!WATCH

ASALAMUALAIKUM....

stopwatch...
huhuhu....ape kaitan dgn hidup kite dengan stopwatch nie...
sudah sedia maklum...masa itu penting seperti dalam pepatah arab
"masa itu seperti tajamnye pedang"

banyak pepatah yang telah diberikan untuk menerangkan maksud "masa"
kepentingan masa ini telah dipratikakan oleh adik aku..


Time magrib..
aku:ujah pegi la solat...jangan nak main kucing jer
adik:jap gi la...cikit je lagi..
aku:along abis solat ujah tak solat lagi...siap ujah!
adik:week:P

aish budak-budak sekalang manyak susah lo..
Tak lama selepas itu.

aku:hah bagus da amik wudhuk pown..good girl

dia da siap pakai telekung...dan datang kat aku..

adik:along pinjam fon
aku:aik?nak solat pakai fon ke?ermm tak de tak de..gi solat cepat..magrib tak tunggu ujah..gi solat jer..sat gi main fon.
adik:kedekut!

adik:umi pinjam tepon yer
umi:hmm
adik:yes

tekan menu cari stopwatch....

aku:malas nak layan

lepas solat

adik:2 minit jer hahaha..

rupa2 nya adik aku set time bape lama dia solat..just 120 saat...huhu
ini la keje budak darjah 3..ish2 korang try la..
huhu
solat gune stopwatch..mencatat masa yang terpantas atau terlambat..
huhu

melakukan ibadah kerana ALLAH..tidak perlu berkira berape lama masa di catat yang penting ikhlas:)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...