kiss!!!

Tuesday 22 February 2011

1st jumpa....

sedang berlenggang lenggonk didalam fb and blog...

tiba kawan ku....menulis di wall post nya...duitnya hilang..adoi kasian banget....sabaq aja la...kawan...

terus ada idea...nak citer pasal dia....1st time jumpe di....p6-205-1*aiceceh masih ku ingat no bilik...^_^

mari kite kenang kenangan yang lalu sambil mkn goreng pisang bersama teh panas..

mule-mule...
tok tok tok...assalamualaikum...aish x de orang ke..?*pertama kali ku jejak kedalam bilik itu.
waalaikumusalam...ada ada...huhhu*slang kedah

bermula sesi kenal-kenal....

nama sape?
duk kat mne?*dalam hati aku(ini kakak ke? alamak takut nya...>_<'*takut kene buli

 serius aku mau cakap sama kamo semua...aku rindu sama kamoo shafa....walaupun just kenal bape bulan..kite da jadi rapat...jangan sedih 'duit yang hilang tu'....

haha. shafa ni la yang selalu amik berat pasal aku..tlong aku sedih-sedih*yeke shafa?huhuhu
dan dia juga kenalkan aku dengan,,,huk huk..sakit tekak plak ;P
walaupun pandangan kasar nye shafa seolah-olah kasar tapi hati ade taman...senang jer nangis..soft jer :D
kadang2 dia sedih...dia nyorokan kesedihan tu tp aku nampak muke dia sedih..bila aku pluk dia..sentuh tangan dia..terus dia nangis..aku tahu dia nak nangis...nangis la jangan simpan-simpan nanti makan dalam^_^...


1st time i saw u i was scared 2 touch u.
1st time i touched u i was scared 2hug u.
1st time i hug u i was scared to like u.
but now that i like u i’m scared 2 lose u!

special 4 u...
sayang kamu
rajin-rajin study yer...



ini lah dia..(^_^)cute

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...