kiss!!!

Thursday 6 January 2011

TAK INGAT TAPI SENTIASA DI HATI

X INGAT..X BERMAKNE SAYA BENCI KAMU...


1001 HIKMAH..

Maafkan saya teman bukan x ingat kamu semua tapi .........


mungkin ini adalah ujian untuk diri saya dalam mencari balik ukhwah yang mula lesap...

kepada teman seperjuangan saya harap hubungan persahabatan ini kekal sampai bila2 walaupun ade cebisan kenangan telah lesap bersama igauan silam..

kepada housemate...

ija terutamanya (along sayang kamu) sorry tidak terniat di hati untuk lupakan eija..yang comel ini...sorry eija...along perlukan masa..


hasnah:kau kuat along!!*(x jemu ko sebut bende ni senah yer)

senah aq kuat ade nye kau disisi aq..(drama plak)sayang senah lebih la...senah...:( aq da cuba tapi kite hanya mampu merancang..ALLAH YANG TENTUKAN..

SENAH tak ade yang dapat aq carik selain SABAR...Thanks kawan..

angah :thanks kembar..angah kekuatan along..love u sis

aimie:wo ai nie..thanks amik berat...

ika...thanks :)

n shafa sayangg..tq

n semua kawan-kawan asasi....syukran tidak ternilai ukhwah ini..maafkan saya, yang hanya insan lemah..Tidak ingat tidak bermakne hilang untuk selamanya..tapi ia sentiasa kekal di hati...


1 comment:

nAna fArhAna said...

nAme nAna xdE....=(

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...